HELLENICSHOP / HELLENICSAT ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ E-SHOP ΟΝΟΜΑΤΙ HELLENICSHOP.GR, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΑΣΤΟΥΝ “ΚΟΡΟΙΔΑ” ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ INTERNET. ΣΤΙΣ 9/11/2010 ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΙΚΟ CCTV ΑΞΙΑΣ 218 ΕΥΡΩ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ. ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΑΝ ΕΒΑΖΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΘΑ ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΝΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΕ ΤΟ ΚΤΕΛ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ. ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑ. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ, κτλ. ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟ TRACKING NUMBER ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ ΕΙΧΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΕ ΤΗΝ COURIER ΤΩΝ ΕΛΤΑ!!! ΣΗΜΕΡΑ 11/2/2011 ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ. ΤΟ HELLENICSHOP.GR KAI HELLENICSAT.GR ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ. ΚΑΤΙ SITE ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΦΟΒΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ INTERNET. ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΩΣ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ Η ΜΕ PAYPAL

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

18 Responses to HELLENICSHOP / HELLENICSAT ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

  1. ΚΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ. says:

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΕΝΛΟΓΩ ΚΥΡΙΑΣ
    ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 260 € 2 ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΟΥΣ ΔΕΚΤΕΣ.
    ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ΜΕ ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΝΑ
    Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΛΕΙΠΕ.
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ10 ΗΜΕΡΕΣ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΑ ΣΥΚΩΣΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ
    ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ , ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ
    ΤΟΝ ΕΣΤΕΛΝΕ ΜΕ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.
    ΕΛΕΟΣ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ
    ΞΕΚΙΝΑΩ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΠΟΖΥΜΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΛΕΓΕΤΕ ΚΥΠΡΙΩΤΑΚΗ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ
    (ΕΔΡΑ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 9 ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ)(ΠΡΩΗΝ ΕΔΡΑ ΟΜΗΡΟΥ ΚΑΤΙ…)
    RED ALERT ΓΙΑ ΤA SITE http://WWW.HELENICSAT.GR KAI http://WWW.HELLENICSHOP.GR
    MHN ΠΙΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΟΡΟΙΔΑ .-

    • Βλαχος Νικολαος says:

      Για σου
      Μηπως εχεις το τηλεφονο γιατι το εχω χασει. Μου πηρε και εμανα τα λεφτα ακι θα την καταγγειλω στο τμημα ηλεκτρονικου εγκληματος (αλλα μου ειπαν οτι θα ηθελαν να γνεριζουν το τηλεφονο τους)

  2. Sakis says:

    Προσοχη …προσοχη η κυρια Κ…… Γ……….. ειναι η εν λογω κυρια συντομα θα κατατεθει μυνηση εναντιον και στο ινστιτουτο προστασιας καταναλωτη….
    απατη μεγαλη η madam….

  3. geoiak says:

    Γιατί δεν γράφεις το ονομά της?Γαρυφαλιά Κυπριωτάκη.
    Έχω κάνει καταγγελεία στο Συνήγορο του Καταναλωτή αλλά μάλλον έπεσε στο κένο.Μετά την επιστολή που με στείλαν στις 16/03/2011 δεν είχα νέα τους!Θα τους κάνω την Δευτέρα ένα τηλέφωνο να δω τι θα γίνει και μετά σειρά έχει το ΣΔΟΕ.

  4. blax says:

    ωχχχ και εγώ περιμένω κάτι το οποίο πλήρωσα πριν το παραλάβω ο βλαξ. Ελπίζω το ΣΔΟΕ να τους κλείσει μετα την αποστολή του. Εχει 2 βδομάδες τωρα που δεν απαντούν σε κανένα τηλέφωνο. Ελπίζω απλά να έφυγαν διακοπές.

  5. geoiak says:

    Μην έχεις και πολλές ελπίδες…!!!Κατα 99% τα έχασες τα χρήματά σου.Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε σίγουρα ως καταναλωτές είναι να διαδώσουμε σε όσα περισσότερα sites γίνεται τι συμβαίνει με την εν λόγο “Κυρία” και το “Καταστημά” της.

  6. Manwlis says:

    Είναι όντως πολύ κλέφτες. Αγόρασα φορτιστή laptop εδώ και 8 μήνες περίπου, τον είχα ανάγκη άμεσα και πήρα από αυτούς έναν απομίμηση. Το γνώριζα ότι ήταν απομίμηση. Μου τον έφεραν και μετά από 2 μέρες άρχισε να βγάζει καπνούς και τον επέστρεψα. Πήγα αγόρασα άλλον από αλλού, καθώς τον χρειαζόμουν άμεσα όπως προανέφερα. Μέχρι σήμερα την παίρνω τηλέφωνο και δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα. Της τον επέστρεψα λίγες μέρες από την αγορά και μου είχε πει θα στείλει τα χρήματα. Λίγες φορές που απάντησαν μου είπε η εν λόγω κυρία ότι θα καταθέσει το ποσό. Μικρό ποσό, αλλά σε πιάνει το πείσμα σου όταν πάνε να σε κοροιδέψουν δυο αγράμματοι άνθρωποι. Και για ένα ευρώ να ήταν, θα το κυνηγήσω μέχρι εκεί που δεν πάει.

  7. robby says:

    Παιδιά…αν κάποιος θέλει να καταθέσει μήνυση, αγωγή, εξώδικο κ.λ.π. και θέλει πλήρη στοιχεία και διεύθυνση κατοικίας της εν λόγω μανταμ (Χαλάνδρι), ας μου στείλει π.μ. (προσωπικά δεδομένα βλέπετε)…

    • Βλαχος Νικολαος says:

      Φιλε μου μου πηρε τα λεφτα και εμενα αυτη η κυρια.
      Αλλα εχω χασει το τηλεφονο. Μηπως το εχεις???

    • ΑΝΔΡΕΑΣ says:

      Φίλε την πάτησα και εγώ με τον ίδιο τρόπο και μου έφαγε τα λεφτά, περίπου 1000 ευρώ από τον Ιούλιο του 2010, αυτή η ΚΥΡΙΑ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΥΠΡΙΩΤΑΚΗ, κατέθεσα αγωγή στην Κύπρο τώρα το 2014 (αν και είναι η δουλειά μου – δικηγόρος υπήρχε το θέμα του τόπου και απόστασης), αλλά δεν επεδόθηκε και μου επιστράφηκε από το ταχυδρομείο, γιατί έφυγε από την διεύθυνση της στο Χαλάνδρι, Ομήρου 20, Πάροδος Ανδρέα Παπανδρέου. ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ. ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΗΣΩ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΑΣΕ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΟΡΟΙΔΟ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩ.

      • geoiak says:

        Εγω δεν εχω κατι νεοτερο.Καποιος δινει εδρα ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 9 ΧΑΛΑΝΔΡΙ αν αυτο βοηθαει

  8. Βλαχος Νικολαος says:

    Paidia grapse lathos, telika to elava to DN, pote akiri i kataggelia, sosti i kiria…

  9. stelios says:

    pedia k emena mou exi faei 220e parigila ena dm opou tin eixa enimerosi oti to 8elo me afta ta stixia opou k stin paraggelia to anafero vevea me eipe oti na tis kano agora gia na pari amesos ta xrimata(piastika koroido) ta estila san agora me acs ..h kiria me estile to dm alla me oxi afta pou zitisa tis to stelno piso k exi tora poso kero mia sikoni to tilefono oti me ta stelni piso ta xrimata k tora pleon den to sikoni otan vlepi to thlefono mou…

  10. giannis says:

    και εγω ειμαι θυμα της εν λογο κυριας εβαλα τα λεφτα 480Ευρω στην τραπεζα και ακομη περιμενω τα πραγματα με το κτελ που μου ειπε.
    πηγα στην διευθηνση που δηλωνη αλλα εχει φυγει απο κει.
    εαν ξερει κανενας καμια πληροφορια ειμαι ολος αφτια για να την πατησω χαμο.
    καποια φορα σε καποιο τηλεφωνο απο τα πολλα που ειχα παρει ετυχε να το συκωσει και να το αφησει ανοικτο νομιζοντας οτι το ειχε κλεισει και ακουγα που ελεγε στην κορη της που την ρωτησε ποιος ηταν ειπε δικαιολογηθηκε οτι ειναι πελατης που θελει καμερες χωρις να βαλει τα λεφτα στην τραπεζα πρωτα.
    αλλα επισεις ακουσα που νοικιασε στην πατρα σπιτι για την κορη της που σπουδαζει εκει.
    που θα παει αμα οργανοθουμε θα την βρουμε.
    α επισεις εχει εναν πακιστανο που στελνει για να κανει τις βρομοδουλειες της τον λενε αλι το τηλεφωνο του αμα ψαξω θα το βρω

  11. gious21 says:

    paidia piastika thima kai ego 280 euro pragmata. ti kano tora? sas parakalo opoios exei stoixeia na mou ta steilei sto mail mou.

  12. gious21 says:

    Tis exo kanei katagelia simera sto INKA kai ston sinigoro tou politi. den ksero ti allo na kano ! pane ta leftakia mas 😦

  13. petros says:

    Μεγάλη απάτη προσοχή όλοι έχουμε χάσει λεφτά.

  14. theodoros says:

    εχασααι εγω 120 ευρω και 1,5 χρονο τωρα ολο ευγενειες και βλακειες ειναι οταν σηκωνει τηλεφωνο.. η γυναικα ειναι λαμογιο

Leave a comment